Veel gestelde vragen

We hebben nu een lijst met veel gestelde vragen samengesteld, waarvan we hopen dat deze u zullen helpen bij het beantwoorden van veelvoorkomende vragen.

1. Hoe lang van tevoren moet ik een afspraak maken?

Als de agenda het toelaat kan dit zelfs nog tot een dag van tevoren. Houd er ook rekening mee dat dit 3 weken kan duren.

2. Is er een maximale reisafstand?

Mijn werkomgeving is Nieuw Vennep. Wegens een drukke agenda neem ik hierbuiten geen nieuwe cliënten meer aan.

Bent u op zoek naar een pedicure in een andere woonplaats? Zoek dan op: ambulante pedicure en de gewenste woonplaats. Hopelijk helpt dit u bij het vinden van een leuke, gepassioneerde collega.

3. Kan ik ook een afspraak voor 8:30 uur boeken?

Mijn werktijden zijn maandag, woensdag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:30 uur.

In overleg zou dit vroeger kunnen als dit nodig is.

4. Moet ik me voorbereiden op het bezoek?

Er is geen voorbereiding nodig. PMCARE verzorgt de gehele apparatuur en producten. Het enige wat u zelf regelt is een fijne stoel waarin u ontspannen kunt zitten tijdens de behandeling.

5. Zijn de producten die worden gebruikt vrij van allergenen?

De huidmilks van Dimanche Ureumline zijn vrij van allergenen. Ze zijn effectief in herstel van de vochtbalans in de huid en aanbevolen voor gebruik bij diabetici. Voor de probleemhuid zijn speciale parfumvrije voetenhuidmilks beschikbaar.

6. Berekenen jullie extra voor langere afstanden buiten Nieuw Vennep?

Vanuit het verleden behandelden wij buiten Nieuw Vennep tegen een toeslag van €2,50, tot 10 KM vanaf ons adres. Hierbuiten op aanvraag. Exclusief parkeerkosten.

Momenteel is de werkomgeving uitsluitend Nieuw Vennep. Wegens een drukke agenda neem ik hierbuiten geen nieuwe cliënten meer aan.

7. Heeft u een parkeerplaats nodig?

De benodigdheden worden vervoerd in een pedicure trolly. Een parkeerplaats in de buurt is voldoende.

8. Krijg ik korting als ik meerdere behandelingen boek?

Wij komen graag naar u voor meerdere/verschillende behandelingen. De prijzen die wij bieden zijn al scherp voor u gemaakt. Houd onze Instagram pagina in de gaten voor eventueel voordeel.

9. Bezoekt u ook klanten die op verdieping één wonen of hoger?

Als er een lift in het gebouw aanwezig is, is dit geen enkel probleem.

10. Behandelt u ook schimmel en wratten?

Schimmelnagels worden ook behandeld! Het is hierbij belangrijk dat de nagel schoon wordt gehouden. Echter zal de schimmel door de behandeling alleen niet verdwijnen. Het is zeker mogelijk om van dit vervelende probleem af te komen. Met de juiste instelling, doorzettingsvermogen en geduld. Dagelijks dienen de nagels behandeld te worden met een gel. Omdat schimmelsporen zich ook nestelen in schoenen en op die manier blijven besmetten, is het zinvol om alle schoenen binnenin te behandelen met een schimmelwerend middel. Het kost tijd voordat de aangetaste (gele) delen van de nagel helemaal zijn uitgegroeid.

Wratten worden veroorzaakt door een virus en zouden uit zichzelf kunnen verdwijnen. Heeft u hier geen geduld voor dan is zelf insmeren met salicylzuurzalf of laten bevriezen bij de huisarts een optie.

We kijken ernaar uit je snel te zien!

Boek nu